Aart Noordzij is vanaf juni de predikant in de Thomaskerk. In dit interview stelt hij zich voor. Hij vertelt over zijn keuze voor het predikantschap, zijn inspiratiebronnen en zijn liefde voor Feyenoord. ‘Ik hou van gelijkheid, ik vind het fijn om onderdeel te zijn van de gemeente. Maar tijdens mijn stages merkte ik dat het...Read More
Meld je aan voor de maandelijkse nieuwsbrief van De Thomas.